.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در دیدار با رهبری معظم، مــــــازنــدران به خود بالید!
مازندرانی های ولایتمدار ، یکپارچه تر از همیشه، به دیدار رهبر شتافته و با رساترین لبیک ها، ماندنی ترین ارادتها را بیادگار گذاشته و برگ زرین دیگری را بر کتاب افتخارات خویش افزودند ...
در دیدار با رهبری معظم، مــــــازنــدران به خود بالید!

شورانگیزترین ملاقات با رهبری را مازندرانی ها در دیدار ۶ بهمن ۸۸ در حسینیه امام خمینی(ره) تهران بنام خود به ثبت رساندند تا بر همه معلوم شود که "پیمان ما با رهبر، هرگز شکستنی نیست  /  عهدی که بسته ایم ما، هرگز گسستنی نیست!"

مازندرانی های ولایتمدار یکپارچه تر از همیشه، به دیدار رهبر شتافته و با رساترین لبیک ها، ماندنی ترین ارادتها را بیادگار گذاشته و برگ زرین دیگری را بر کتاب افتخارات خویش افزودند.

در این دیدار مردم مازندران بر پیروی بی چون و چرای خویش از ولی امر مسلمین جهان تاکید کرده و رهبر معظم هم از دلاوریهای مردم مازندران و تاریخ معتبر این استان ستوده و به واقعه آمل مباهات نموده و بر تاثیر این واقعه بر سایر فعل و انفعالات مربوط به گروهکهای ضدانقلاب تاکید فرمودند.

این ملاقات هم در احیاء یکی از پدیده های ارزشمند تاریخی-مردمی و هم در پاسخ به ندای رهبری معظم برای خنثی کردن آثار فتنه های اخیر،حرکتی استراتژیک و تاثیرگذار و دارای پیامهای مضاعف سیاسی-فرهنگی برای خواص و عوام و نیز یک هشداری به کشورهای دخالت کننده در مسائل داخلی ما بود.

تعابیر زیبای رهبر معظم انقلاب برای مازندران و مازندرانی ها بسیار دلگرم کننده و امیدبخش بود و بر شور و شوق دیدار بطور فزاینده می افزود و به جرات می توان گفت که رهبری معظم هم مشتاق ملاقات با مردم مازندران بوده و دلایل واضح آن را نیز می توان در تطویل زمان،موافقت با تکرار سالانه این دیدار و نیز بکارگیری رضایتمندانه ترین عبارات در تحسین سرمایه های اجتماعی و تاریخی و معنوی مازندران بود.

البته رهبری عزیز در این دیدار به نکات بسیار با ارزش دیگری اشاره فرمودند که توجه به آن نکات، بسیار لازم و راهگشاست و مخاطبان واقعی باید هوشمندانه و به دور از هیاهوهای سیاسی به ابعاد آن پرداخته و خالصانه تر و هوشمندانه تر از همیشه به ندای ایشان لبیک گویند.

بهر حال ضمن تشکر از همه بانیان و بطور ویژه نماینده محترم ولی فقیه در مازندران و استاندار محترم، امیدواریم که در آینده نیز مازندران و مازندرانی ها،در امتحان ولایتمداری و ولایت پذیری خویش مثل گذشته ، همیشه سربلند و پرتوفیق باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دکتر غلامعلی رنجبر 7 بهمن 1388
امید اینکه مسئولان هم قدر این تعابیر زیبای رهبری از مازندران و مردم ولایتمدار و متعهد و نجیب و شریف آن را بدانند و در برنامه ریزی ها طوری عمل نکنند که تاکنون کرده اند و سطح رفاه این مردم را از مقام چهارم در کشور به مقام بیستم نزول ندهند. انسان وقتی افتتاح پروژه های بزرگ را در سایر استان ها می شنود حسرت می خورد و تردید می کند که در نگاه مسئولان بالای کشوری مازندران جزء ایران محسوب می شود یا خیر. اگر می شود پس چرا بعد از انقلاب یک پروژه بزرگ درست و حسابی در آن اجرا نشده است. خداوند به رهبری این نظام طول عمر عنایت فرماید که این دیدگاه را راجع به مازندران و مازندرانی ها دارد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.